Mijn canes.

Ik heb al een tijdje niet meer zoveel met mijn klei gedaan, maar op mijn canes ben ik zeer zuinig! In deze bak zitten ook canes van kleivriendinnetje Rian. Die maakt ook zulke mooie bloemencanes.

2 responses to this post.

  1. Dank je wel voor het complimentje, ik heb ze alleen nog niet kunnen ontdekken op de foto, ligt dat aan mij (oftewel, ben ik scheel?) ?

    Beantwoorden

    • Posted by Curirosa on juli 13, 2009 at 07:22

      Ach jeetje, Rian je hebt helemaal gelijk…dit is al een wat gedateerde foto en ik weet dat er nĂș van die mooie klaprooscanes in mijn bakkie zitten…alleen staan die nog niet op de foto….oeps! Binnenkort maar even opnieuw op de gevoelige plaat vastleggen!

      Beantwoorden

Geef een reactie

