Carribean cuff

Het is een langdurig projectje geweest, maar hier is ie dan eindelijk!!!! Dit is echt een helemaal Rooscuff…ik vind m super geworden!

8 responses to this post.

  1. Volgens mij had ik het al gezegd… Hij is prachtig!!! Het is het vele werk wel waard geweest!

    Beantwoorden

  2. Posted by Sylvia on oktober 5, 2009 at 08:57

    Ik vind hem prachtig!
    De kleuren, het ontwerp en dan al die tijd die daar in heeft moeten zitten! Supermooi!

    Zelf heb ik ook wel eens een armband gemaakt op een weefraam wat erg leuk was om te doen.
    Nu vraag ik mee af hoe je zoiets als dit moet maken, mijn zus gaat volgend jaar juni trouwen en zij vroeg mij iets te maken voor deze dag.
    Zou je me alsjeblieft op weg kunne helpen?

    Met vriendelijke groet,
    Sylvia Buyten

    Beantwoorden

  3. Posted by Curirosa on oktober 5, 2009 at 11:33

    Hallo Sylvia,

    Heel erg bedankt voor je compliment! Altijd zo leuk om te zien dat anderen mijn werk ook mooi vinden. Ik stuur je wel even een mail met wat tips.

    Groetjes Roos

    Beantwoorden

  4. Posted by isabella on oktober 25, 2009 at 01:05

    very beautiful!!!!

    Beantwoorden

  5. Posted by bojoura on mei 26, 2010 at 22:47

    Ik had hem al eens op het forum gezien, maar wat is het een beauty! Deze en de valentine zijn zwaar favoriet bij mij.

    Groetjes Bojoura

    Beantwoorden

    • Posted by Curirosa on mei 27, 2010 at 08:22

      Dank je wel Bojoura! Het is ook wel een van mijn favorieten om eerlijk te zijn, lekker vol en “over the top”, vol met kleurtjes, een feestje op een armband!

      Beantwoorden

  6. Posted by Nadia on maart 17, 2014 at 13:21

    heei..wat een supergave blog is dit zeg!! Ben helemaal weg van al je sieraden. Echt geweldig, Zijn er ook sieraden die je verkoopt?

    Groetjes Nadia

    Beantwoorden

    • Posted by Curirosa on maart 18, 2014 at 11:24

      Hallo Nadia, heel erg bedankt voor je compliment. Ja, ik ga steeds meer proberen om creaties te verkopen. Al is dat soms erg moeilijk, omdat er in zo’n armband wel iets van (geschat) 40uur werk zit. Het is dan soms moeilijk om er afscheid van te nemen.

      Groetjes Roos

      Beantwoorden

Geef een reactie

