Mijn Bollywood ontwerp wint tweede prijs!

In de jaarlijkse wedstrijd van het Beadworkforum heb ik de tweede prijs gewonnen! Dit keer was het thema ‘Bollywood’ en ik heb geprobeerd er een eigen draai aan te geven. Ik ben er erg trots op! En dan ook nog zo’n uitslag! Geweldig!

En wie nieuwsgierig is naar de nummer 1 klik hier: Winnaar Bollywoodwedstrijd

11 responses to this post.

  1. Zo super geweldig gaaf en mooie ketting, ik ben er helemaal verliefd op!!!

    Beantwoorden

  2. Gefeliciteerd Roos!!!

    Beantwoorden

  3. Posted by Curirosa on mei 21, 2011 at 19:27

    Bedankt! Ik ben er zelf ook wel erg trots op moet ik zeggen!

    Beantwoorden

  4. Daar mag je ook zeker trots op zijn Roos !

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met je 2e prijs !

    groetjes,
    Trudy

    (beadworkforum)

    Beantwoorden

  5. Posted by wendy on mei 23, 2011 at 12:37

    erg mooi geworden, tweede prijs is niet gek….

    Beantwoorden

  6. Wow, Rooos, deze is super geweldig!!! gefeliciteerd.

    Beantwoorden

  7. Wauw, hij blijft gewoon prachtig. Hij lijkt me niet draagbaar of vergis ik me daar in. Ik vind dat wel heel spannend, sieraden waarvan je je moet afvragen of ze draagbaar zijn of zelfs duidelijk niet.

    Beantwoorden

    • Posted by Curirosa on mei 26, 2011 at 21:16

      Ja, daar vergis je je in, ik heb m afgelopen zaterdag de hele dag om gehad en dat is prima te doen. Tuurlijk is het niet iets dat je dagelijks om zal doen, maar het is wel mijn doel om draagbare sieraden te maken.

      Beantwoorden

  8. Hier ook nog even feliciteren. 🙂 Ik heb ‘m – L I V E – gezien zaterdag de 21e en hij staat heel mooi!
    Dus zeker wel draagbaar hoor!

    Beantwoorden

  9. Posted by Gina van Benthem on mei 25, 2014 at 14:27

    Ik kwam jouw ketting tegen bij de foto,s op google zoekend naar een bollywoodketting.
    Wat een prachtig sieraad! Ook mijn complimenten voor de andere ontwerpen op je blog!

    Gr. Gina

    Beantwoorden

    • Posted by Curirosa on mei 25, 2014 at 21:09

      Dankjewel Gina!
      Erg leuk om zo’n bericht te krijgen, het is ook nog steeds het pronkstuk op mijn kraam hoor en ik heb het collier zelf ook wel gedragen.

      Beantwoorden

Geef een reactie

