Hindeloopen was een succes

Afgelopen zaterdag via Ambachtelijk Friesland op de ambachtsmarkt in Hindeloopen gestaan. Ondanks de sombere voorspellingen was het mooi weer, zelfs soms heerlijk in de zon kunnen genieten. Ik stond op een schilderachtig plekje, heel mooi in een oud straatje met erg lieve buren voor 1 dag. Ik heb nu ook in het Duits kunnen oefenen om mijn techniek en manier van werken uit te leggen. Ik moet zeggen dat ook dat best goed ging. Het was in vele opzichten een succes. Ik geloof dat ik om 23.00 uur nog lag/zat te stuiteren….

Natuurlijk weer even fotootje:

WP_20140830_007 Ik heb nu ook, dankzij Maaike, de outfit aan die bij de vereniging hoort. Het bekende marineblauw met wit streepje stofje. Maaike heeft er een hippe, lange, overhemdblouse van gemaakt met prachtige knopen. En ik heb mijn bordje (rechtsachter aan de kraam) en mijn speld (op rechterborstzakje) ontvangen. Nu hoor ik er helemaal bij!

Geef een reactie

